Kilka tygodni po zakończeniu współpracy z P&G można było usłyszeć, że Zygmunt Chajzer prowadzi rozmowy z jedną z firm z branży chemii gospodarczej na temat wypuszczenia nowego produktu na rynek. Obecnie znamy więcej szczegółów. Produkcją proszku do prania zajmuje się firma Clovin, która jest m.in. właścicielem marki Clever. Proszek Mr Ziggi ma trafić na rynek już za miesiąc, a obecnie trwają prace nad budową sieci dystrybucji. W rozmowie z „Pulsem Biznesu” pomysłodawca projektu stwierdził że Vizir był dobrym proszkiem do prania na ówczesne czasy, a konsumenci dzisiaj oczekują czegoś innego, czegoś więcej. Ich nowe potrzeby ma zaspokoić nowy produkt, będący całkowicie ekologiczny.
– Polacy deklarują, że troszczą się o środowisko i chcą kupować mądrze. My mówimy: sprawdzam – zapowiada Chajzer.
Cen jeszcze nie znamy, wiemy tylko, że produkty „Chajzera & Clovina” mają być niższe od cen proszków z wyższej półki.