Nowy proszek od Zygmunta Chajzera

Nowy proszek od Zygmunta Chajzera

Zygmunt Chajzer kojarzony w ostatnich latach głównie z reklam proszku do prania VIZIR wystartuje w lipcu z własnym produktem – proszkiem do prania Mr. Ziggi.

Przez 14 lat Zygmunt Chajzer był twarzą marki Vizir, więc kiedy ich drogi rozeszły się w lipcu 2018 (jego miejsce zajęła będąca ostatnio na fali Anna Starmach, autorka kilku telewizyjnych programów kulinarnych i jurorka programu „Masterchef Junior”) postanowił on wykorzystać swój wizerunek wypuszczając własny produkt na rynek.

Anna Starmach Vizir

Procter&Gamble tak tłumaczyło rozstanie ze swoim ambasadorem marki „Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat – mówiła Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Mr. Ziggi wchodzi na rynek

Kilka tygodni po zakończeniu współpracy z P&G można było usłyszeć, że Zygmunt Chajzer prowadzi rozmowy z jedną z firm z branży chemii gospodarczej na temat wypuszczenia nowego produktu na rynek. Obecnie znamy więcej szczegółów. Produkcją proszku do prania zajmuje się firma Clovin, która jest m.in. właścicielem marki Clever. Proszek Mr Ziggi ma trafić na rynek już za miesiąc, a obecnie trwają prace nad budową sieci dystrybucji. W rozmowie z „Pulsem Biznesu” pomysłodawca projektu stwierdził że Vizir był dobrym proszkiem do prania na ówczesne czasy, a konsumenci dzisiaj oczekują czegoś innego, czegoś więcej. Ich nowe potrzeby ma zaspokoić nowy produkt, będący całkowicie ekologiczny.

Polacy deklarują, że troszczą się o środowisko i chcą kupować mądrze. My mówimy: sprawdzam – zapowiada Chajzer.

Cen jeszcze nie znamy, wiemy tylko, że produkty „Chajzera & Clovina” mają być niższe od cen proszków z wyższej półki.

Mr Ziggi Zygmunt Chajzer

Czy odniesie sukces?

Raczej trudno w to uwierzyć. Rynek proszków do prania wart jest 1,5 mld zł, konkurencja jest spora i dysponuje olbrzymimi kapitałami reklamowymi.

Mr. Ziggi ma być promowany w internecie na rozpoznawalności prezentera, co chyba może nie być wystarczające, żeby dotrzeć do masowego odbiorcy.

Bez względu czy będzie czy nie będzie bielsze to życzymy sukcesów w nowym przedsięwzięciu. Jak już produkt zadebiutuje na rynku i pojawią się pierwsze promocje, to taka informacja na pewno pojawi się na stronie.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Twitter

Dodaj komentarz

Close Menu